Tashkent Digital Marketing Forum 2024. Marketing Session

Tadbir haqida

Tashkent Digital Marketing Forum 2024. Marketing Session
17-fevral, Hyatt Regency Tashkent
17-fevral kuni «Hyatt Regency Tashkent» mehmonxonasida ikkinchi xalqaro «Tashkent Digital Marketing Forum 2024» – digital-marketing bo‘yicha yagona xalqaro voqea o‘tkaziladi. Forum dasturi 2 ta sessiya va 2 ta alohida kirish chiptasini o‘z ichiga olgan: «Marketing Session» (rus tilida) va «Influencer Session» (o‘zbek va rus tillarida)

«Marketing session»ga chipta sotib olish orqali, siz yetakchi mahalliy va xorijiy ekspertlar, marketologlar, digital-agentliklar va yirik brendlar vakillarining chiqishlarini tinglash imkoniga ega bo‘lasiz. Ular O‘zbekiston sharoitida samarali ishlayotgan raqamli marketing vositalari to‘g‘risidagi amaliy tajribalari bilan o‘rtoqlashadilar. Forum qatnashchilari bozor ekspertlaridan dolzarb bilimlarga ega bo‘ladilar va ularni o‘z bizneslarini rivojlantirish hamda kasbiy takomillashuv yo‘lida qo‘llay oladilar.

 «Marketing Session» dasturi

09:00-10:00 Ro‘yxatga olish 
Marketing session
10:00-10:30 Tashkilotchilar va hamkorlar qutlovi
10:50-11:10 Farhod Komilov,“inMarketing” konsalting kompaniyasi va “Futurum Academy” biznes-ta'lim platformasining asoschisi (O‘zbekiston)  AI Marketing
11:10-11:30 Dildora Tursunova,  “UZINFOCOM” davlat axborot tizimlarini yaratish va qo‘llab-quvvatlash bo‘yicha yagona integrator strategik rivojlanish direktori Sun'iy intellekt zamonaviy marketing vositalarida
11:30 -12:00 Aleksey Belyaev, Interaktiv reklamani rivojlantirish uyushmasining vitse-prezidenti, «VKontakte» tadqiqotlar bo‘yicha industrial qo‘mitasining rahbari  (Rossiya)  RF bozori misolida interaktiv reklama bozorini baholash: yondashuvlar, murakkabliklar, istiqbollar
12:00-12:20 Daniyar Bibasar, «iMAS GROUP»da CEO (Qozog‘iston) OAV monitoringi tizimi orqali brend obro‘sini boshqarish
12:20-12:40 Aleksandra Shakirova, «UMG Marketing Group» va onlayn «Digital Marketing School UMG Academy»da CEO & Founder (AQSh) Mahalliy marketing va mijozlarni ushlab qolishning samarali strategiyalari: nazariyotdan amaliyotga
12:40-13:00 Natalya Tuygunova, kommunikatsiya bo'yicha ekspert, LiveDune ambassadori (Rossiya) SMM uchun eliksir - qanday qilib sehrli tarzda katta va yuqori sifatli auditoriyani jalb qilish mumkin
13:00-13:20 Samir Axmetzyanov, «Reformat consulting»  boshqaruvchi hamkori (O‘zbekiston) Asosiy raqamli bozorlarning tahlili va 2024-yilgi prognozi (fintex/neobanklar/marketpleyslar va boshqalar)
13:20-13:40 Aleksandr Lixtman,  IT-kompaniyalar uchun xalqaro PR-agentlik –«ITCOMMS»da CEO & Founder (Qozog‘iston/O‘zbekiston) Mijozlarni xizmatingizni sotib olishga o‘rgatish yo‘li: kutilmalarni boshqarish va uzoq muddatli munosabatlarni to‘g‘ri yo‘lga qo‘yish
13:40-14:00 Uyushma yangiliklari     
14:20-14:40 George Held, «VEON AdTech» bosh direktori (O‘zbekiston)        
14:40-15:00 Anton Kim, «ForteBank» marketing direktori (Qozog‘iston)Sarhaddagi bank marketingi
15:00-15:15 Texnik tanaffus

Подробная информация на сайте форума: https://tdmf24.marketing.uz/
Билеты на Influencer Session: https://iticket.uz/ru/events/concerts/tashkent-digital-marketing-forum-2024-influencer-session/29307         

Telegram https://t.me/uzbekmarketing

Instagram https://instagram.com/uzbekmarketing?utm_medium=copy_link

Facebook https://www.facebook.com/uzbekmarketing

YouTube https://www.youtube.com/c/MAKONMARKETINGUZ

Yosh cheklanishlari / Til

Tashkent Digital Marketing Forum 2024. Marketing Session Tashkent Digital Marketing Forum 2024. Marketing Session